Veel Gestelde Vragen / F.A.Q.

Op deze pagina vind je de antwoorden op veel mogelijke vragen.

Bestellen / Producten bekijken

Hoe kan ik bestellen?

Dit kan op verschillende manieren:

  • Heb je interesse in een product op deze website, dan kun je op dit product klikken en vervolgens op het tabblad “Informatie aanvraag” het aanvraagformulier invullen. Vul jouw gegevens in en wij nemen contact met je op!
  • Stuur ons een email!
  • Telefonisch via (+31) 06 25 06 76 86
  • Via onze advertenties op Marktplaats, Kapaza of eBay Kleinanzeige
  • Via onze Facebookpagina
Kan ik een product ook eerst bekijken?

Dit kan zeker. Je kunt altijd <!– tijdens onze openingstijden terecht in onze winkel / showroom te Wanroij.
Lukt het je niet om gedurende onze openingstijden langs te komen? Dan kun je ook altijd –> even contact opnemen voor een bezichtiging .

Betalen

Hoe kan ik betalen en is een aanbetaling nodig?

Je kunt bij het ophalen of bezorgen van jouw aankoop contant betalen. Pinnen kan bij ons nog niet. Indien gewenst kun je het bedrag ook vooraf overmaken op onze bankrekening.

Bij aflevering van je bestelling dien je dan een betalingsbewijs te kunnen overhandigen.

Een aanbetaling vragen wij wanneer wij een product voor langere tijd voor je reserveren tot levering plaatsvindt. Wij vragen je dan 10% van het aankoopbedrag aan te betalen.

Bezorgen

Levering is zonder afnameverplichting? Wat houdt dat in?

Dit houdt in dat als wij bij jou komen met het bestelde product en dit is niet naar wens, wij dit kosteloos mee terugnemen. Je betaalt dan ook geen bezorgkosten.

Bezorgen jullie ook en wat zijn de kosten hiervan?
Wij bezorgen door heel Nederland (Waddeneilanden in overleg), België en in delen van Duitsland.  De kosten van bezorgen zijn afhankelijk van de hoeveelheid, het orderbedrag en de te rijden kilometers. Je kunt de kosten voor bezorgen te allen tijde opvragen bij ons.

Bij aflevering is de bezorger alleen en bij de zwaardere meubelen is hulp noodzakelijk.

Hij levert in huis (gebouwen) tot op de begane grond (of naar verdiepingen waarbij het meubel in een lift past). Naar verdiepingen is in overleg. Het risico op beschadiging ligt hierbij volledig bij de koper.

Bezorgen jullie ook op Zaterdag of in de avonduren?

In overleg kunnen wij jouw bestelling ook op Zaterdag of in de avonduren bezorgen.

Wat is de levertijd bij bezorging?
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 weken te leveren. In overleg kan er een andere termijn worden afgesproken.
Hoe weet ik wanneer levering plaatsvindt?
Je kunt er vanuit gaan dat het bestelde artikel binnen 2 weken geleverd wordt. De exacte leverdag kunnen wij je snel doorgeven. Je krijgt een aantal dagen vooraf een sms of telefoontje van ons met de geplande tijd zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te zijn.
Kan ik mijn bestelde artikel ook op laten sturen?
Kleinere/lichtere artikelen kunnen binnen Nederland worden opgestuurd met de pakketdienst van Post.nl
Artikelen die naar België of Duitsland opgestuurd moeten worden, worden verzonden via Parcel.nl

Wanneer een product op verzoek opgestuurd wordt dient het bedrag van het artikel en de bezorgkosten vooraf te worden overgemaakt. Wanneer wij het geld hebben ontvangen zullen wij het product versturen en ontvang je van ons een track & trace code.

Garantie

Krijg ik garantie op het bestelde artikel?

Bij levering/koop in de winkel dien je het product te controleren op eventuele mankementen. Ook dien je vooraf thuis te controleren of het product de juiste maat heeft.
Wanneer je thuis (binnen 2 weken) na de koop een mankement ontdekt dat je bij aanschaf niet hebt kunnen constateren valt dit onder de garantie en kan het product geruild worden.

Is je vraag nog steeds niet beantwoord?

Pin It on Pinterest